Hello!

Ma bucur ca esti aici, sper ca retetele mele sa fie o sursa de inspiratie pentru tine.

joi, 15 noiembrie 2012

Buchetele cu ou de prepelita

Pentru petrecerea zilei de naștere a Cezarei, fiica mea mai mica, am creeat acest delicios aperitiv festiv cu ou de prepelița. Despre beneficiile oului de prepelița nu mai spun nimic, știți și voi...restul ingredientelor sunt destul de comune, la îndemâna tuturor, dar combinația de gusturi pe care am creeat-o este una foarte plăcuta și savuroasa.
Avem nevoie de:
  • cascaval feliat
  • morcovi
  • ardei rosu
  • ardei galben
  • ardei verde
  • telina frunze uscate
  • sunca presata afumata (eu am avut sunculita condimentata de casa de la Fox, foarte buna!)
  • maioneza
  • oute dragute de prepelita
  • chives sau tulpini de patrunjel verde
  • maioneza

Procedam in urmatorul fel:
Curățam și tăiem morcovul, ardeiul rosu, galben, verde, bastonașe cam de 5-6 cm, le călim în puțin ulei, sa rămână crocante. Condimentam cu țelina uscata, și sare.
Lasam sa se raceasca. 
Ouale de prepelita le fierbem 7-8 minute, racim si le curatam cu grija  sa nu se rupa, apoi le taiem in doua pe lung.
Sunca o taiem bastonase de 5-6 cm.
Din cașcaval facem palniute, le legam cu fire de chives sau tulpini lungi de pătrunjel verde, apoi umplem cu legume, șunca, maioneza cat doua boabe de mazăre, deasupra maionezei punem cate o jumătate de ou de prepelița fiert si decoram cu fire de chives.
Ce sa spun? este un aperitiv absolut impresionant ca și aspect dar și gustul...delicios!

 

































2 comentarii:

Adina spunea...

Doamnee,arata minunat!:)

Daca ajung prin zona dumneavoastra,va vizitez sigur!:)

Sarbatori fericite!

Doina spunea...

Sarbatori fericite, Adina!
Cu draga inima te astept.