Hello!

Ma bucur ca esti aici, sper ca retetele mele sa fie o sursa de inspiratie pentru tine.

marți, 25 octombrie 2011

jjinppang mandu

jjinpang mandu
este unul dintre delicioasele feluri de mancare coreene...eu am facut acest preparat pentru un concurs...
"galustele" le-am preparat la aparatul de fiert orez... sorry...n-am steamer,dar este si asa absolut ok!
avem nevoie:

pentru aluat
  • 500g faina alba 000
  • 250ml apa calduta
  • 1 pachetel drojdie uscata
  • 5 linguri de ulei
  • 1lingura de zahar
  • sare
pemtru umplutura:
  • 400g carne de porc
  • 2-3 catei de usturoi
  • 5 linguri sos de soia
  • 5 linguri ulei de susan
  • piper proaspat macinat
  • sare
legume:
  • un dovlecel zucchini
  • 1 ceapa
  • 4 fire ceapa verde
  • 4-5 ciuperci
  • 1 morcov
  • sare 
  • piper proaspat macinat
  pentru sos:

    • 200 ml sos de soia
    • 2 linguri de otet
    • 2 fire ceapa verde
    • seminte de susan prajite
    • sare
    • 1 ardei iute

    daca va place video,puteti da un like pe youtube...m-ar ajuta tareeeee mult...
    multumesc!!
    http://www.youtube.com/watch?v=c5_Ay6jiWdk&feature=channel_video_title 

    Niciun comentariu: